sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Välikuolema

Joo mikä saamattomuus, laiskuus ja turha vitkuttelu. Melkeen kuukausi bloggaamatta! Oon tässä alotellu autokoulua, ja ajelee pääsen ku isä saa hommattua opetusluvan! Siistiä, tätä oon odottanu pitkään! Toinen juttu mitä oon odottanu pitkään on...

Hiustenpidennykset!  Sain vihdoin tilattua ne tossa tän kuun alkupuolella, tilasin siis ebaysta tältä myyjältä ja pidennykset tuli Kiinasta asti viikossa + viikonloput! Laatu on hyvä ja kuten näkyy, on nää aika paksutkin. 90g sain 25 eurolla, aika mukavasti mielestäni! Ihan käsittämättömän nopeesti tää tavara tuli, kun verrataan siihen miten kauan mun Kiinasta tilatut kynnet on ollu matkalla: kohta puoltoista kuukautta... Oon lähetelly vihasia viestejä myyjälle mut ei tunnu kynsiä löytyvän. Seurantakoodia en oo saanu joten kohta saa vissiin lähettää ilmotusta paypalille siitä että pitäis rahat saada takasin! 



Värjäsin tänään ton nastyn juurikasvun pois ja vähän vaalensin omaa hiusta, nyt näyttää pidennyksetkin paremmilta ku omat hiukset ei oo noin keltaset! Kamalan kellertäviltä näyttävät kyl tossa kuvassa mut ei kai ne ihan noin kusenväriset oo... Oon kyl aika happyhappy näistä, jäin koukkuun!

Kohta pukkaa koulussa koeviikkoa, joten siihen pitäis kai ruveta valmistautumaan. En oo lukenu vielä sanaakaan vaikka alle kaks viikkoa on ekaan kokeeseen. Ekana on bilsa ja siinä ollaan puhuttu geeneistä sun muusta jännästä - vähän tuntuu toi solubiologia olevan vielä hepreaa mulle mut kai se siityä lukemalla selkenee! Viimenen jakso onkin sitten viime vuoden tapaan ihan leikkimistä, 26 viikkotuntia eikä yhtään pakollista ainetta. Tiedossa laulu- ja leikkijakso; musaa, kuvista, äikän valinnaista, liikkaa ynnä muuta helppoa. Kivaa.

Vähän on masentanu ku taas toissapäivänä tuli lisää lunta, just ku entiset oli ehtiny sulaa ees jonkun verran pois! Huomiseks on luvattu kai kuutta lämpöastetta, saa nähä tapahtuuks tolle lumelle mitään vai päättääks se jäädä vittuilemaan tonne maahan. Saletisti vaan kiusaa tahallaan mua! Hei lumi, nyt on MAALISKUU kohta HUHTIKUU, olis aika poistua! Kiitos!

2 kommenttia:

  1. Laulu- ja leikkijakso. Kateusmörkö iski juuri.

    Jos talitintti hyppii juhannuksena hangella, se tarkoittaa sitä, että maassa on lunta.

    VastaaPoista
  2. Jepjep, mää vaan leikin ja laulan, muut huhkii!

    Repesin tolle öö... kaskulle?

    VastaaPoista