maanantai 29. marraskuuta 2010

25 päivää jouluun!

Musta on tullu ihan pimee, oottelen joulua (ja pikkujouluja...) jo vesi kielellä vaikka siihen on vielä 25 päivää. Koulupäivissä se tarkoittaa... Kuuttatoista päivää! Tosin mun jouluriemuani vähentää aivan sairaat päänsäryt joita on nyt jatkunu jo pidemmän aikaa. Tänään pääkipu alko ihan yhtäkkiä, otin n. 5 tuntia sitten ekan 500mg särkylääkkeen ja tunti sitten toisen mut särky vaan tuntuu pahenevan :( Ja pihallakin olin eikä sekään auttanu... Alkaa tosissaan risoa tää kun järjestäen joka päivä pää meinaa räjähtää tän saamarin kivun takia! Eikä tää oo ees mitään jomotusta vaan semmosta jatkuvaa särkyä joka ei lähe millään. Hikisesti ees nukkumalla.

Oskari oli aika ihana ja se oli ostanu mulle Dumle-joulukalenterin! Nami! Keskiviikkona pääsee jo availee ja maistelee naminam. Nyt pitäis jonkinlaisia joululahjaostoksiaki saada tehtyä, pahemmin mitään ideoita ei oo eikä kyllä rahaakaan. Pää on ihan tyhjä, kaikkein vaikeinta on keksiä Oskulle joku järkevä lahja! Siis mitä miehelle voi ostaa jolla on jo kaikkea ja joka ei tarvii mitään...

Ittelläni on kyllä jo kirkkaana päässä mitä mä haluan, varmaan ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2002! Nättejä kysilakkoja ja muukin kosmetiikka tulee todellakin kysymykseen, koruja mulla taitaa olla jo liikaa... Meinasin jo ruveta kaivelee vanhalta pöytäkoneelta mun entisiä joululahjatoivelistoja mutta se jäi ajatuksen tasolla koska Oskari on näköjään pöllinyt näyttöjohdon tosta mun näytöstäni :) Emmä ois halunnukkaa nauraa niille!

Nyt illan ohjelmistossa on päänsäryn potemista ja joululaulujen kuuntelemista AccuRadiosta. Tosin taitaa kohta olla kanava vaihdossa, täältä kun tuppaa tulemaan vaan jotain mahtipontisia torvi-kimeä lapsiääni-amerikkameininkibiisejä.

4 kommenttia:

  1. Mene terkkarille hyvä immeenen, toi kuulostaa pelottavalta! :(

    Mä olen väsynyt, mä katsoin että tossa kalenterin kannessa on Hämähäkkimies.

    Sille, kellä on jo kaikki ja joka ei mitään tarvii tai toivo, vois ostaa vaikka lampaantaljan. Tai ehkä luontoarvan?

    VastaaPoista
  2. Lampaantalja ja luontoarpa, joo! :D Pitäis varmaan mennä mut todennäkönen vastaus on et oottele pari viikkoo ja tuu sit uudestaan.
    Hämähäkkimies ois olu aikas kool :D

    VastaaPoista
  3. Mee ihmeessä terkkarille ja istu siellä niin pitkään, että saat kunnon diagnosin tai jotain. Tuo ei oo normaalia tuo päänsärky.

    Mulla itelläni on Disneyn Prinsessat -suklaakalenteri, kiitos veljen. Mä en tosin oikein tiedä mitä tehdä sillä, kun mä en suklaasta pahemmin välitä.

    VastaaPoista
  4. Jeep pitää mennä ku muistaa :)

    OI VÄHÄN MÄKIN OISIN HALUNNU :DD Kyllä se suklaa uppoo naminami

    VastaaPoista