maanantai 17. tammikuuta 2011

Countdown: 31 days!

Vähänkö hurjaa. Vanhojentanssit on ihan käsillä, sairasta! Tosiaan 31 päivää enää jäljellä, josta aikaa harjotella kuustoista päivää! Pikkasenko taitaa paniikki iskeä. Kattelin halenssilta kivoja tanssikenkiä, siellä oliki rutosti just semmosia mitä oon hakenu. Mutsi tosin oli vähän sillä kannalla et ei ei ei mistään netistä tilata, sit ku ne ei ookkaa sopivat ni alkaa palautusrumba. Ehkä sekin tos tokenee ja tajuaa että tosiaan, niitä kenkiä ei vaan löydy hitto vieköön mistään tähän vuodenaikaan, ja lämpiää tolle nettitilaamiselle. Toivotaan, sillä tämmösiä nättejä kenkuleita löysin...

 Vasemman yläkulmat söpöt sandaletit maksais 39,95 ja niissä olisi korkoa 7,5cm eli mulle ihan sopivasti. Ihastuin noihin strassikoristeisiin! Ja ton remmin ansiosta nää saattais pysyä jalassakin. Noi toiset hopeiset sandaletit 46 euroa ja korkoa saman verran kuin noissa ekoissakin. Hinta vähän korkeempi, joten tuskin näihin päädyn... Sit noi pinkit söpöliinit! Mietin et onkohan noi kukkahörellykset tossa liikaa.. Nää kuitenkin mätsää ainakin ton kuvan mukaan just mun puvun väriin, ja tossakin toi remmi tuo vähän varmuutta siihen et kengät ei lähe kesken kaiken jalasta. Hintaa 47,95 ja korko 7,5cm, joten hinnan puolesta tuskin näitäkään ostan. Ja noi viimeset, 7,5cm korolla varustetut varmaan näistä vakaimmat ja helpoimmat kengät. En oo ihan varma tosta väristä, muuten nää ois kyllä just simppelit ja sopivat. Hintakin alhaisin, 34,95.  Mitäs mieltä te muut ootte? Mulla on nyt pari kertaa ollu harjotuksissa noiden kahdet ekojen tyyliset sandaletit, hopeiset nekin. niissä ei oo korkoa ku ehkä 4cm jos sitäkään, ne on ollu tähän asti ihan hyvät mut mietin et niiden remmit on vähän epäluotettavat. Ne on mun vanhat rippikengät enkä luota siihen et ne kestää enää!

Tämmöstä tällä kertaa! Sain matikan uusinnasta 7-, hilkuille meni mut seiska napahtaa! 8,5 keskiarvo odottaa noutajaansa kuhan vaan saan muutkin havittelemani numeron nostettua. Ja sittenhän vain taivas on rajana... ;)  Adjöö, rupeen kattoo Pasilaa!

PS. mun pitäis jotain kutsuja suunnitella vanhojentansseihin. Jos oikein oon luova tyttöskä ni Pasilan jälkeen voisin leikkiä photoshopilla... Kallistuisin värimaailmassa pinkkiin, tosin se ei taida olla kauheen monen mieliväri. Haha, mitäs antoivat mun lähteä tähän hommaan!

2 kommenttia:

  1. hey,could you please tell me where are the beige ones from?

    kiitos paljon!

    VastaaPoista
  2. They are from halens.fi :)
    http://www.halens.fi/Product/059541?variantId=802371

    VastaaPoista