sunnuntai 1. elokuuta 2010

These boots are made for walking

Ja otsikossahan siteeraan Nancy Sinatran versiota kyseisestä biisistä, en suinkaan Jessica Simpsonin, joka valitettavasti pahoinpiteli 60-luvun hitin. Tilasin toissapäivänä nelly.comista supermageet bootsit, jotka onkin sitten mun ensimmäiset. Ihailin jo K-kengässä muutamaa paria hienoja bootseja, mutta olivat mun budjetille vähän turhan hintavat... Mut tosiaan nelly.comin huikeesta alesta bongasin nämä, jotka nyt ensi viikolla toivottavasti saapuvat mun hoiviini. Hinta oli niin mitätön että enhän mä voinut vastustaa! Hei, kuka vaatteita rakastava voi muka ohittaa tollasen alen... Ei kukaan?

Oon tota tilausta ennen vältelly nettikauppoja, oon aatellu että ei sieltä kuitenkaan mitään perille tule ja jos sattuu tulemaan niin tuote onkin sitten jotain ihan muuta kuin mitä toivoo. No, noin mulla kävikin kun tilasin objektiivin Onoff:ista, Vantaalta. Objektiivin tarkennus oli ihan rikki ja putki oli muutenkin aivan muuta mitä luvattiin; siispä palautuspostiin vain. Asiakaspalvelusta tuli sähköpostia, että rahat laitetaan tilillenne heti kun paketti on Vantaalla. Anteeksi, mutta kestääkö paketin toimitus 2 viikkoa 70km matkalla? Paketti tuli mulle kolmessa päivässä, ja nyt se on muka ollut matkalla kaksi viikkoa. Hitto mitä huijausta, huomenna soittelen vihaista puhelua Onoffiin että missä mun rahat viipyy, mä tahdon ne heti nyt takaisin!

Nyt viime viikon oon stressaillu, että mihin IHMEESEEN NÄÄ PÄIVÄT MENEE! Vastahan kesäloma alko ja suunitteltiin kaikkea mitä siistiä ja kivaa voi tehdä. Päivät vaan menee lojuessa ja miettiessä, että mitäköhän ihmettä sitä tekis. Voisin olla lomalla vielä toiset 2kk, kiitos! Oon muuten monesti tästä avautunut jo tutuilleni, mutta avaudunpa täälläkin ja jaan tän älyttömän ihmetyksen aiheeni teidän kanssa. Meillä kaikillahan, jotka käymme lukiota tai peruskoulua, pitää olla saman verran koulupäiviä. Oon kysynyt esimerkiksi meidän ryhmänohjaajalta, että miten hän selittää sen, että muualla (esimerkiksi Keravalla) asuvat, lukiota käyvät kaverini -joo, lopettavat lukuvuoden samana päivänä- mutta menevät kouluun useita päiviä meidän jälkeemme. Kuten viime lukuvuoden alussa: kaverini menivät kouluun noin viikon meidän jälkeemme, heillä on yhtä pitkä syysloma, päivän- pari pidempi joululoma, yhtä pitkä hiihtoloma, lähes yhtä pitkä pääsiäisloma ja vain yksi lauantaityöpäivä. Meillä ei lauantaityöpäiviä ollut, mutta hei! Huonommankin matikkapään omaava tajuaa juttuni pointin. Lisäksi tämän vuoden kesäloma oli noin 10 päivää lyhyempi, kuin mitä se on normaalisti ollut. Missä ne kymmenen päivää näkyy, KYSYN VAAN! Joululoma on 3 päivää pidempi, mutta eipä se paljon lohduta. :(

Mutta ehkä mä siirryn valitteluineni nukkumaan... Hyviä öitä ja pitkiä lomia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti